ترمز پله آلومینیومی ( ضد لغزنده پله آلومینیومی ) : ترمزپله آلومینیومی محصولی است تولید شده از مواد اولیه آلومینیوم همراه با نوارهای روکش pvc که طی فرآیندهای تولید فرآوری گردیده و با طراحی های مخصوص بر روی سطح خود مانع از سر خوردن می شود . ترمز پله آلومینیومی ( ضد لغزنده پله آلومینیومی ) در سه مدل نبشی پله آلومینیومی ساده ، ترمز پله آلومینیومی تک لاین و ترمز پله آلومینیومی دو لاین تولید می گردد. 

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع ترمز پله ، مقالات ترمزپله لاستیکی و همچنین مقاله ترمز پله کاغذی را مطالعه بفرمایید . 

ترمزپله

انواع ترمز پله آلومینیومی ( ضد لغزنده پله آلومینیومی ) : 

نبشی پله آلومینیومی 

نبشی پله آلومینیومی همانطور که از اسم آن پیداست یک نبشی نود درجه از جنس آلومینیوم به طول بالهای 7 سانتی متری روی سطح ( بال افقی ) و 3 سانتی متر بر روی پیشانی ( بال عمودی ) که بر روی سطح یا همان بال افقی خود خطوط طولی دارد که مانع از سر خوردن می گردد . نبشی پله آلومینیومی بدون نوار لاستیکی بر روی خود طراحی شده است و برای زیبایی از نوارهای شب تاب و شبرنگ نیز در بعضی از انواع نصب می شود. 

ترمز پله آلومینیومی تک لاین 

این مدل از ترمز پله همانند نبشی پله آلومینیومی با همان مشخصات می باشد و ساختار اصلی آن از جنس آلومینیوم است و تفاوت آن با نبشی آلومینیومی این است که بر روی بال افقی ( سطح ) بجای خطوط طولی آلومینیومی از یک نوار 2 سانتی PVC استفاده شده که با رنگهای قرمز ، مشکی ، طوسی و زرد طراحی می گردد. 

ترمز پله آلومینیومی دو لاین 

در این مدل از ترمز پله همه ساختارها به روش تک لاین ثابت مانده و فقط بجای یک لاین نوار PVC از دو لاین نوار PVC روی بال افقی ( سطح ) استفاده شده است که مقدار بیشتری از پله را پوشش می دهد.  این محصول نیز با نوارهای PVC رنگی قرمز ، مشکی ، طوسی و زرد قابل ارائه می باشد. 

روش نصب 

روش نصب در ترمز پله آلومینیومی ( ضد لغزنده پله آلومینیومی ) به سه روش انجام می پذیرد :

  • روش اول استفاده از پیچ و رول پلاک
  • روش دوم استفاده از چسب مخصوص PVC
  • روش سوم استفاده از چسب دو طرفه که در زیر کار انجام می پذیرد .

ترمزپله آلومینیومی

ترمزپله آلومینیومی

مزایا و معایب ترمزپله آلومینیومی ( ضد لغزنده پله آلومینیومی ) : 

مزایای ترمز پله آلومینیومی : 

  • مقاوم تر در برابر تردد نسبت به مدل های کاغذی و لاستیکی
  • تنوع رنگی بخاطر استفاده از نوارهای PVC
  • محافظت از لبه پله بخاطر شکل 90 درجه ای آن

معایب ترمز پله آلومینیومی :

  • ارتفاع بیش از 2 میلیمتر ( در حدود 5 میلیمتر ) که خود باعث گیر کردن می شود . 
  • جنس رویه PVC که همچنان در برابر سایش مقاوم نیست . 
  • روش نسب سخت که برای درست اجرا شدن حتما می بایست از نیروهای آموزش دیده شده استفاده شود .
  • قیمت تقریبا برابر با محصولاتی که با کیفیت بسیار بیشتر در بازار موجود می باشد .
  • در هنگام برف ، باران و یخ زدگی آلومینیوم نیز سرما را زودتر به خود می گیرد و خود باعث لغزندگی و یخ زدگی می شود .
  • رطوبت بر روی سطوح فلزی و لاستیکی ، خود باعث لغزندگی می گردد .
  • استفاده از روش پیچ کردن که یکی از روش های اصلی نصب ترمز پله آلومینیومی است ، بدترین روض نصب برای ترمز پله ها به حساب می آید . ( علت آن این است که هم به سطح زیرین آسیب وارد می کند و در اثر تردد پیچ لق شده و باعث مشکلات بعدی می گردد . لازم به ذکر است که در صورتی که بر روی سنگ سوراخی ایجاد شود ، در سرما و بارندگی به داخل آن آب نفوذ کرده و یخ می زند که همین امر باعث شکست سنگ زیرین خواهد شد . ) 

شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره های رایگان با کارشناسان ما در شرکت عمران تجارت دانا تماس گرفته و موضوعات خود را با ما در میان بگذارید. یکی از خدماتی که شرکت عمران تجارت دانا را از سایر شرکتها متمایز میکند این است که کارشناسان و مشاوران این شرکت بصورت کاملا رایگان در محل پروژه شما حاضر می شوند و شما بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنید مشاوره اختصاصی دریافت میکنید و از نقطه نظرات و همچنین پیشنهادهای کارشناسان این مجموعه برخوردار خواهید شد.  

همیشه و با قدرت در کنارتان هستیم

تهران، تهرانپارس، خیابان 196 غربی، خیابان آهنی آمینه، نبش 194 ، پلاک 48 ، واحد 2

77727810 – 77727661 – 77875012

info@omrantd.com