ترمز پله لاستیکی ( ضد لغزنده پله لاستیکی ) : ترمزپله لاستیکی محصولی است تولید شده با مواد اولیه pvc که طی فرآیندهای تولید فرآوری گردیده و با ایجاد شیارهای خاص بر روی سطح مانع از سر خوردن و یا لغزنده بودن پله ها می گردد . ترمز پله لاستیکی ( ضد لغزنده پله لاستیکی ) در دو نوع نود درجه و تخت تولید می گردد . 

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ترمز پله ، مقالات ترمزپله چیست و همچنین مقاله انواع ترمز پله را مطالعه بفرمایید . 

 

ترمزپله

انواع ترمز پله لاستیکی : 

ترمز پله لاستیکی نود درجه 

این محصول با زاویه ای نود درجه ای دارای 2 لبه 6 سانتی متری شیاردار به ارتفاع تقریبی 4 میلیمتر تولید می گردد بر روی لبه پله و پیشانی پله نصب می گردد . بر روی لبه افقی آن که روی سطح قرار می گیرد شیارهایی تعبیه شده است که مانع لیز خوردن می گردد . لبه عمودی آن ساده و به پیشانی پله متصل می گردد . 

روش نصب 

روش نصب در این محصول با اجرای چسب صنعتی مخصوص pvc به سطح اجرا می گردد . 

 

ترمز پله لاستیکی تخت 

این محصول بصورت یک نوار 6 سانتی متری تخت تولید می گردد که همانند مدل نود درجه ای آن دارای ضخامت 4 میلیمتری و دارای شیارهای طولی جهت جلوگیری از لغزندگی می باشد که با فاصله 5 سانتیمتر از لبه پله بر روی سطح نصب می گردد . 

روش نصب 

 روش نصب ترمزپله لاستیکی با اجرای چسب صنعتی مخصوص pvc به سطح اجرا گردیده و در روش دوم می توان از چسب های دو طرفه صنعتی نیز استفاده کرد . 

 

ترمزپله لاستیکی

ترمزپله لاستیکی

مزایا و معایب ترمزپله لاستیکی ( ضد لغزنده پله لاستیکی ) : 

مزایای ترمز پله لاستیکی : 

  • از مزایای ترمز پله لاستیکی قیمت پایین آن را می توان نام برد . البته به شرطی که فقط قیمت محصول مورد نظر بوده و کیفیت و ماندگاری بلند مدت مد نظر نباشد . 

معایب ترمز پله لاستیکی :

  • مقاومت بسیار پایین در برابر سایش ( در برابر تردد دچار سایش شدید می شوند . ) 
  • مقاوم نبودن در برابر گرما و سرما ( در فصول سرد و گرم تغییر حالت می دهند . ) 
  • بخاطر داشتن ضریب انبساطی متفاوت با سنگ ، در فصول مختلف کنده خواهد شد ( به علت تغییر دما )

 

شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره های رایگان با کارشناسان ما در شرکت عمران تجارت دانا تماس گرفته و موضوعات خود را با ما در میان بگذارید. یکی از خدماتی که شرکت عمران تجارت دانا را از سایر شرکتها متمایز میکند این است که کارشناسان و مشاوران این شرکت بصورت کاملا رایگان در محل پروژه شما حاضر می شوند و شما بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنید مشاوره اختصاصی دریافت میکنید و از نقطه نظرات و همچنین پیشنهادهای کارشناسان این مجموعه برخوردار خواهید شد.  

همیشه و با قدرت در کنارتان هستیم

تهران، تهرانپارس، خیابان 196 غربی، خیابان آهنی آمینه، نبش 194 ، پلاک 48 ، واحد 2

77727810 – 77727661 – 77875012

info@omrantd.com