شرکت عمران تجارت دانا برای جلب اعتماد و اطمینان هر چه بیشتر مشتریان خود و همچنین افزایش ایمنی مراودات با مخاطبان خود ؛ موفق به دریافت مجوز انجمن صنفی کسب‌ و کارهای اینترنتی از سازمان توسعه تجارت الکترونیک شد تا مشتریان و همکاران گرامی با اطمینان خاطر بیشتری با این شرکت ارتباط مالی برقرار نمایند .

مجوز انجمن صنفی کسب‌ و کارهای اینترنتی چیست ؟

انجمن صنفی کسب‌ و کارهای اینترنتی مطابق اساس‌نامه خود موظف به سروسامان دادن اوضاع کسب‌وکارهای اینترنتی می‌باشد. این سازمان مردم‌نهاد با موافقت سازمان توسعه تجارت الکترونیک شروع به فعالیت کرد. سازمان توسعه تجارت الکترونیک در آن زمان وظیفه حمایتگری از تجارت الکترونیک را بر عهده داشت، درواقع انجمن صنفی کسب‌ و کارهای اینترنتی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت گردید. پیش‌شرط این انجمن این است که تمام اعضای انجمن نماد اعتماد الکترونیک برای کسب‌وکار خود داشته باشند.
پیگیری حقوقی مربوط به کسب و کار های اینترنتی، توسعه خرید اینترنتی در کشور، ارائه راهکار های فنی جهت تسهیل در خرید اینترنتی و … از موارد کاری انجمن کسب و کارهای اینترنتی می باشد.

با عنایت به تلاش همکاران گرامی در پیش برد اهداف شرکت و همچنین برای جلب رضایت مشتریان عزیز و ادامه روند رو به رشد کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده ، موفق به اخذ مجوز انجمن صنفی کسب‌ و کارهای اینترنتی شده ایم.

با افتخار و سربلندی در کنارتان هستیم