انواع ترمز پله ( ضد لغزنده پله ) : ترمز پله ها ( ضد لغزنده پله ) را می توان به پنج گروه اصلی تقسیم نمود که به شرح زیر می باشد :     ( برای آشنایی بیشتر با مفهوم ترمز پله می توانید مقاله ترمزپله چیست را مطالعه بفرمائید )

انواع ترمز پله : 

تمامی محصولات معرفی شده در قسمت بالا بعنوان ترمز پله یا ضد لغزنده پله معرفی شده و مورد استفاده قرار می گیرد . که هرکدام دارای مزایا و معایبی می باشند که به آنها پرداخته خواهد شد. 

محصولات مختلف ترمز پله ( ضد لغزنده پله ) به شرایط مختلف و جای خاصی که می خواهید بر روی آن نصب کنید بستگی دارد و میبایست شرایط محیطی و مقدار تردد و چند مسئله دیگر را همیشه مورد نظر قرار داد تا بتوانیم انتخاب درستی برای خرید محصول داشته باشیم . 

 

ترمزپله

انواع ترمز پله

مقایسه ترمز پله ها ( ضد لغزنده پله ) در زمینه های مختلف مثل کیفیت ، ماندگاری ، مقدار سایش ، مقاومت در برابر تردد ، مقاوم بودن در برابر سرما و گرما ، مقاومت در برابر نور خوشید یا uv بودن و فاکتورهای مهم دیگر می تواند ما را در انتخاب محصول ترمز پله ( ضد لغزنده پله ) و هزینه ای که میخواهیم برای آن داشته باشیم کمک نماید . 

شباهت ها و تفاوت های مختلف در انواع ترمز پله ( ضد لغزنده پله ) ها می تواند موجب اشتباه در انتخاب و یا سو استفاده فروشندگان از بی اطلاعی خریداران گردیده و در نهایت ترمز پله ای ( ضد لغزنده پله ) خریداری می شود که رضایت مشتری را در بر نخواهد داشت. 

انتخاب ترمز پله مناسب : 

نحوه انتخاب ترمز پله ها ( ضد لغزنده پله ) می بایست به معدل دمایی منطقه مورد نظر برای نصب ، میزان تردد آن محل ، نوع فعالیت در آن مکان و نوع رفتارهای محیطی که در آن اتفاق می افتد بستگی دارد . بعنوان مثال از ترمز پله های لاستیکی ( ضد لغزنده پله لاستیکی ) در مجموعه های بازار و پاساژ که تردد با چرخ های دستی هم اتفاق می افتد و می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی باعث صدمه زدن به محصول شود ؛ بعنوان اشتباهی در انتخاب تلقی می گردد ولی استفاده ترمز پله ( ضد لغزنده پله ) لاستیکی در استخرهای کودکان می تواند گزینه مناسبی باشد. 

 

ترمزپله

انواع ترمز پله

منظور از انتخاب صحیح یعنی بدانیم که محصول به درستی چه ویژگی هایی دارد و از آنها بعنوان گزینه های مقایسه استفاده گردد که برای داشتن اطلاعات بیشتر به توضیح همه محصولات بطور مفصل خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را همراه با مقایسه های آن در دسترس قرار می دهیم . 

شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره های رایگان با کارشناسان ما در شرکت عمران تجارت دانا تماس گرفته و موضوعات خود را با ما در میان بگذارید. یکی از خدماتی که شرکت عمران تجارت دانا را از سایر شرکتها متمایز میکند این است که کارشناسان و مشاوران این شرکت بصورت کاملا رایگان در محل پروژه شما حاضر می شوند و شما بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنید مشاوره اختصاصی دریافت میکنید و از نقطه نظرات و همچنین پیشنهادهای کارشناسان این مجموعه برخوردار خواهید شد.  

همیشه و با قدرت در کنارتان هستیم

تهران، تهرانپارس، خیابان 196 غربی، خیابان آهنی آمینه، نبش 194 ، پلاک 48 ، واحد 2

77727810 – 77727661 – 77875012

info@omrantd.com