• تهران، تهرانپارس، خیابان 196 غربی، خیابان آهنی آمینه، نبش 194 ، پلاک 48 ، واحد 2

استفاده شما از وبسایت اینترنتی شرکت عمران تجارت دانا  به منزله قبول کلیه شرایط مندرج در این صفحه میباشد . در ادامه محتویات این صفحه منظور از  “وب سایت عمران تجارت دانا“ ، “وبسایت شرکت عمران تجارت دانا” به آدرس omrantd .com  می­باشد . محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای شرکت عمران تجارت دانا محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی ، اقدام به بروز رسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند . کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند . همچنین شرکت عمران تجارت دانا بعد از هر بار بروز رسانی خبری مبنی بر تغییرات در این صفحه را در قسمت اخبار منتشر خواهد کرد .

  • خدمات و محتویات وبسایت ، تنها برای استفاده شخصی و غیر تجاری شما عرضه شده است . هرگونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی داشته و هیچ فرد حقیقی ، حقوقی یا وبسایتی به هیچ عنوان نمی­تواند از اطلاعات موجود در وبسایت برای فروش ، تولید محتوا یا ایجاد ترافیک در وبسایت خود استفاده کند . در صورت تمایل به استفاده از خدمات و محتویات وبسایت جهت مقاصد تجاری حتماً باید از قبل ما را مطلع ساخته و با ما تماس بگیرید . استفاده از محتویات “وبسایت عمران تجارت دانا” برای وبسایت ها و وبلاگ های شخصی تنها به شرطی که منافع تجاری مد نظر نباشد با ذکر منبع و آدرس وبسایت مجاز است .
  • اطلاعات موجود در “وبسایت عمران تجارت دانا” از منابع معتبر و مرتبط جمع آوری و در وبسایت قرار داده شده است . ممکن است اطلاعات ، نرم افزار ، محصولات و سرویس های موجود یا ارائه شده در “وبسایت عمران تجارت دانا” در مواردی غیر دقیق یا دارای خطاهای نگارشی باشد . “وبسایت عمران تجارت دانا” مسئولیتی در قبال اطلاعات ارائه شده برعهده نداشته و بطور مداوم اطلاعات و محتویات وبسایت را بروز رسانی خواهد کرد .
  • کاربران می­بایست هنگام ثبت نام ، اطلاعات مورد نظر خود را در فرم مربوطه با اطلاعات صحیح و بصورت کامل پر نمایند . در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست ، سفارش کاربر قابل پیگیری نخواهد بود .
  • شما به شرکت عمران تجارت دانا اطمینان می­دهید که از این وبسایت برای رسیدن به مقاصدی که بر خلاف شرایط استفاده از “وبسایت عمران تجارت دانا”می­باشد استفاده نخواهید کرد . شما از “وبسایت عمران تجارت دانا” به گونه ای که موجب آسیب دیدن ، از کار انداختن یا معیوب ساختن وبسایت شود ، استفاده نخواهید کرد . همچنین شما مجاز به تلاش برای دسترسی به اطلاعات ، محتویات یا ورودی هایی که عمداً بطور متعارف در دسترس قرار نگرفته یا از طریق صفحات سایت ارائه نشده اند نیستید .
  • وبسایت عمران تجارت دانا ممکن است دارای لینک هایی به وبسایت های دیگر باشد . ممکن است این وبسایت ها تحت کنترل شرکت عمران تجارت دانا نباشند و این شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال محتویات این وبسایتها از جمله لینک های قرار گرفته در این وبسایت ها ندارد . “وبسایت عمران تجارت دانا” این لینک ها را برای سهولت شما فراهم کرده و وجود هر یک از این لینک ها به معنای تایید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان سایر وبسایت ها نمی­باشد . وبسایت هایی که در صفحات “وبسایت عمران تجارت دانا” لینک می­شوند ممکن است توسط افرادی خارج از شرکت عمران تجارت دانا اداره شده؛ لذا “وبسایت عمران تجارت دانا” نمی­تواند در مورد آنها ضمانتی داشته باشد . شما توافق می­کنید مسئولیت هرگونه خسارت و آسیب احتمالی وارده به رایانه ­تان را از طریق ویروس یا فایل های مخرب دیگر که می­تواند ناشی از دریافت و استفاده از داده ها و فایل های متعلق به وبسایت های لینک شده در “وبسایت عمران تجارت دانا” باشد ، شخصاً برعهده خواهید داشت .
  • وبسایت عمران تجارت دانا هیچگونه مسئولیتی در رابطه با حذف شدن صفحات وبسایت خود و یا لینک های مرده نمی­پذیرد . سرویس های وبسایت «آنگونه که هست» ارائه می­شود و “وبسایت عمران تجارت دانا” تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد وبسایت را که می­­تواند ناشی از مشکلات اینترنتی ، نیروی انسانی ، عوامل طبیعی ، خرابی تجهیزات کامپیوتری ، مخابراتی و غیره باشد ، برعهده ندارد .
  • “وبسایت عمران تجارت دانا” اطمینان ، سهولت ، دقت اطلاعات ، نرم افزارها ، محصولات ، خدمات و گرافیک موجود را تضمین نکرده و آنها را بدون هیچگونه قید یا تضمینی «آنگونه که هست» ارائه می­کند . وبسایت عمران تجارت دانا تحت هیچ شرایطی خسارت های احتمالی ممکن را که به هر دلیل بخاطر از دست دادن دسترسی یا اطلاعات در پی استفاده از “وبسایت عمران تجارت دانا” یا از تاخیر یا ناتوانی در استفاده از وبسایت یا سرویس­های آن حاصل شود ، نمی­پذیرد .
  • این توافق نامه تحت قوانین کشور ایران مقرر گشته و به معنای توافق کامل کاربر با شرایط استفاده از “وبسایت عمران تجارت دانا”خواهد بود و جایگزین کلیه توافقات قبلی یا جاری محسوب می­شود .
  • وبسایت عمران تجارت دانا امکان دارد دارای سرویس هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس های جمعی ، همچون اتاق گفتگو ، تابلوی اعلانات ، تالار گفتگو ، نقد ، گروه های خبری ، شبکه دوستان و سایر سرویس هایی باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی مثل ارتباط مستقیم با وکیل) ارائه می­شوند . شما توافق می­کنید که از این سرویس های جمعی ، فقط برای ثبت ، ارسال و دریافت پیام هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد .
  • وبسایت عمران تجارت دانا الزامی به دیدبانی و کنترل سرویس های جمعی ندارد . با این وجود ”وبسایت عمران تجارت دانا” این حق را برای خود محفوظ می­دارد که محتویات ارسال شده در سرویس های جمعی را مرور و هرگونه ورودی نامناسب را پیگیری و در صورت نیاز و توان حذف نماید .
  • ممکن است ما سرویس های خود را به هردلیلی در زمان های مختلف و بدون اطلاع قبلی ، تغییر داده و حق شرایط این سرویس ها نیز برای ما محفوظ خواهد بود؛ بنابراین ، شرایط استفاده از سرویس های ”وبسایت عمران تجارت دانا” هر از گاهی بروز خواهد شد . در این صورت آخرین نگارش باقیمانده بر روی سایت  ، گزینه نهایی و قابل استناد است  . شما توافق می­کنید که استفاده مستمر شما از وبسایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر می­باشد . در صورتی که شرایط استفاده از سرویس ها شامل تغییرات عمده شود خبر آن در صفحه اولیه سایت اعلام خواهد شد .
  • هر کاربر حقیقی و یا حقوقی حق دارد صرفاً یک حساب کاربری در “وبسایت عمران تجارت دانا” ایجاد نماید . بدیهی است ایجاد بیش از یک حساب کاربری بعنوان تخلف محسوب خواهد شد و این حق برای شرکت عمران تجارت دانا محفوظ است که در هر زمان و بدون اطلاع قبلی اقدام به مسدود کردن حساب های کاربری جعلی یا تکراری نماید .

سیاست حفظ حریم شخصی کاربران

شرکت عمران تجارت دانا به اطلاعات مخفی یا خصوصی اشخاصی که از خدمات وبسایت استفاده می­کنند ، احترام گذاشته و از آن محافظت می­کند . شرکت عمران تجارت دانا متعهد می­شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا اقدام به توسعه تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از وبسایت نماید . در واقع با استفاده از “وبسایت عمران تجارت دانا” ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می­دهید .

استفاده از اطلاعات شخصی شما

وبسایت شرکت عمران تجارت دانا ، از اطلاعات شخصی شما برای عملکرد وبسایت و تامین سرویس هایی که شما درخواست کرده اید استفاده می­کند . “وبسایت عمران تجارت دانا” همچنین ممکن است از طریق نظرسنجی ها با شما ارتباط برقرار کند تا بتواند نظر شما را در مورد سرویس های جاری یا امکان ارائه سرویس های جدید جویا شود .

وبسایت عمران تجارت دانا فهرست کاربران یا اعضای خود را به اشخاص ثالث نمی­فروشد و امکان دارد گاه به گاه ، از طرف شرکای تجاری خود برای اطلاع رسانی در مورد پیشنهاداتی که ممکن است مورد علاقه شما باشد با شما تماس بگیرد . در این حالت ، اطلاعات منحصر به فرد شما نظیر نام ، تلفن ، آدرس ، ایمیل و… به اشخاص و طرفین خارجی واگذار نمی­شود .

Call Now Button