نشان CE چیست ؟

گواهینامه CE گواهینامه ی انطباق با قواعد اروپاست جهت کنترل هر چه بهتر بر روی محصولاتی است که وارد کشورهای عضو اتحادیه اروپا می شود. کلاً گواهینامه CE مجوز ورود محصول به کشور های عضو اتحادیه اروپا می باشد . 

اخذ گواهینامه ی CE ایجاد روشی برای صرفه جویی در هزینه‌ها برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان سراسر دنیا می باشد که تمایل به فروش محصولات خود در اتحادیه اروپا را دارند چون اگر هر تولید کننده ای بخواهد برای ورود محصولش به یک کشور اروپایی قوانین آن کشور را رعایت کند باید برای ورود محصولش به هر کشوری کلی هزینه کند تا قوانین کشورها رعایت شود برای همین منظور با اخذ گواهینامه ی CE که مطابق با قوانین اتحادیه ی اروپا هست ، تولیدکننده  با خیال راحت محصولش را به کشورهای عضو اتحادیه ی اروپا صادر می کند .

بنابراین هرتولید کننده ای که قصد تولید و یا ورود محصولش به بازارهای اتحادیه اروپا را دارد بایستی الزامات CE را رعایت کند; این الزامات برای هر محصول متفاوت می باشد. در واقع هر محصول دارای استاندارد و  دایرکتیوهای خاص خود است; که باید از سوی تولید کننده این محصول رعایت شوند.با داشتن گواهینامه CE تولیدکنندگان می توانند صادرات به کشورهای اروپایی و سایر کشورهای مشمول این استاندارد را انجام دهند . 

البته بیشتر سازمان ها از قبیل سازمان های تولید نفت و گاز و پتروشیمی  برای شرکت در مناقصات بزرگ دولتی نیاز به اخذ گواهینامه ی CE دارند .

اعتبار گواهینامه CE

برای اطمینان از صحت و درستی  گواهینامه CE صادرشده حتماً کد درج‌ شده بر روی گواهینامه CE باید قابلیت ردگیری از صادرکننده را داشته باشد.

با عنایت به تلاش همکاران گرامی در پیش برد اهداف شرکت و همچنین برای جلب رضایت مشتریان عزیز و ادامه روند رو به رشد کیفیت محصولات ، موفق به اخذ گواهینامه استاندارد اروپا شده ایم.

 

با افتخار و سربلندی در کنارتان هستیم