شرکت عمران تجارت دانا برای جلب اعتماد و اطمینان هر چه بیشتر مشتریان خود و همچنین افزایش ایمنی مراودات خود با مخاطبان خود ؛ موفق به اخذ نماد اعتماد الکترونیک ( ای نماد ) از مركز توسعه تجارت الكترونیكی شد تا مشتریان و همکاران گرامی با اطمینان خاطر بیشتری با این شرکت ارتباط مالی برقرار نمایند .

نماد اعتماد الکترونیک (ای نماد) چیست ؟

نماد اعتماد الکترونیکی یک نشان دولتی است که صرفاً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت)، صادر شده و به کسب و کارهای اینترنتی با هدف ساماندهی، احراز هويت و صلاحيت آنها اعطا مي‌گردد. هدف از اعطاي نماد اعتماد الكترونيكي، اعتماد‌سازي و رسميت‌دهي به فعاليت کسب و کار‌های اینترنتی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جلوگيري از آسيب‌هاي احتمالي در ابعاد مختلف اعم از امنيتي،‌ اجتماعي، فرهنگي و اقتصادی است. .ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص B2C خواهد بود. به نحوی ‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.

با عنایت به تلاش همکاران گرامی در پیش برد اهداف شرکت و همچنین برای جلب رضایت مشتریان عزیز و ادامه روند رو به رشد کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده ، موفق به اخذ نماد اعتماد الکترونیک (ای نماد)  شده ایم.

با افتخار و سربلندی در کنارتان هستیم