گواهی مرکز ملی تائید صلاحیت ایران چیست ؟

مرکز ملی تایید صلاحیت ایران ( NACI ) که تحت نظارت سازمان استاندارد ایران فعالیت می کند یک مرجع اعتباردهی (AB) ایرانی است که فعلا عضو IAF می باشد.
مرکز ملی تائید صلاحیت ایران در هفدهمین اجلاس مشترک IAF و ILAC در سال ۱۳۸۲ برابر با سپتامبر ۲۰۰۳ (در براتیسلاوا اسلواکی) ، یادداشت تفاهمی (MOU) را با مجمع بین المللی نهاد های تائید صلاحیت ( IAF) امضا کرد و به عضویت این مجمع درآمد.

در سال ۱۳۸۴ مرکز ملی تایید صلاحیت ایران به عضویت مجامع بین المللی PAC و ILAC درآمد و اعتبار بین المللی نظام تائید صلاحیت ایران در مجامع مذکور منوط به امضای موافقت نامه شناسائی چند جانبه MLA و MRA گردید.

ساختار نظام تائید صلاحیت ایران پیرو تصویب نامه شماره ۱۰۹۱۲۴/ ت ۴۳۱۸۰ ک مورخ ۱۸/۰۵/۱۳۸۸ کمیسیون امور زیر بنائی دولت موضوع اصل ۱۳۸ قانون اساسی و آئین نامه اجرائی ماده ۳۳ با توجه به استانداردها و ضوابط بین المللی بازنگری و اصلاح گردید و در سال ۱۳۸۹َبه مرکز ملی تائید صلاحیت ایرانَ National Accreditation Center of Iran (NACI) تغییر نام یافت.

با عنایت به تلاش همکاران گرامی در پیش برد اهداف شرکت و همچنین برای جلب رضایت مشتریان عزیز و ادامه روند رو به رشد کیفیت محصولات ، موفق به اخذ گواهی مرکز ملی تائید صلاحیت ایران شده ایم.

با افتخار و سربلندی در کنارتان هستیم